//tentenot?
MOCA: Masters of Corporate Administration-AM700
Monday, September 5, 2016 @ 4:06 PM | 2 Comments

Alhamdulillah.

Sebelum tu, kalau dengar mat saleh bebel by the time you read this, tgk bawah sikit ada mcm mp3 player kan? ok tekan button next, nnt keluar lagu, dh keluar lagu baru baca ok.

Sambung,

Actually banyak nak tulis, busy these past weeks.

Lepastu tengah pening kepala nak sambung masters kat mana. Pasal tu, nanti lah aku tulis.

JAJANGG! myeon



Aku dah pun selamat register jadi siswazah balik gitu. Yes, sambung Masters. Course apa? Tgk tajuk. bahasa melayu dia, Sarjana Pentadbiran Korporat. Wah tak sangka! Dah jadi geng postgrad dah sekarang wuhu rasa tua pulak. Yelah masa mama aku ambik Masters anak dah berapa. Aku 22 dah boleh ada peluang mcm ni. Alhamdulillah.

So Sabtu lepas, aku pun pegi lah UiTM Shah Alam untuk register. Efficient jugak lah kaunter semua cepat. Student ID pun terus dapat. Time asasi dgn degree dulu kena p buat sendiri. This time buat kat situ jugak. So ok lah. Aku sampai pukul 10:30am, settle dalam pukul 1. Paling lama counter last. Tak sangka aku berdiri dari 11:50am sampai 1pm haha tengok jam rasa bangga dengan diri sendiri sebab boleh berdiri lama. eh. cuma kesian ada yang nampak berumur sikit kena berdiri, dukung anak, anak lari sana sini mak tengah beratur, suami/ayah pegang beg. teringat mcm mana mak aku dulu kan tapi aku rasa beliau p register tak bawak kami pun haha tetiba je dh p graduation LOL btw beg tu berat k. rupanya ada mineral water dgn tmblr dalam tu. peh. patut la mcm nk tercabut aku kena usung 3 beg. dgn laparnya. dalam beg tu pun rupanya ada roti. CIS. haha beg sendiri pun dh berat. ntah apa aku sumbat mcm nk p tido uitm.

Dah settle semua ajak la member dua orang, Tati and Asma' p lepak. lama tak makan Wong Solo paling popular kedai tak pernah takda orang tu haha then lepaks jap then balik. Thanks korang! takda la aku lonely nk p mana lepastu hehe. and asma, im gonna miss you ok jemah haha sumpah ni sedih aku dh la kawan tak ramai hmmmmmmm terima kasih lah sudi kawan dgn aku ni kan ok dah part sedih. meh nak tempek beberapa gambar yang aku upload semalam. *dua je pun*

ni masa beratur nak buatpe tah 

hasgteg uitm dihatiku. tahun ni tambah sentiasa kat tengah. awat yang Aqila nak ke Fatin tu makin hitam hahah

Kelas aku ikut jadual Rabu, Sabtu, Ahad. Katanya gabung dengan student part time. Alaaaaa kalau Jumaat Sabtu Ahad kan best :( Isnin sampai Khamis aku balik Langkawi haha amboi moga2 lecturer hari Rabu nak tukar buat Jumaat ke Khamis ke plsplsplsplsplsplsplslsplssinegdhsfcghw

Nak cerita pengalaman pun takda la apa sangat first class pun belum. So kita tunggu ye. Katanya susah yang amat. untuk aku pointer nak mintak JPA sponsor pun buat malu je ni mcm mana lah nak survive. Nanti free aku review. Nak tanya apa boleh tanya. Psst. Doakan k?


Adios.





Older Post | Newer Post

Hello don't forget to leave your footprints on my tagboard below ❤

TYPO QUEEN, do like and follow me.



Wish List
Study abroad
Korea
BTS Concert
Meet BTS
BTS in Korea
Experienced 4 seasons
Paris

1 Online Users


Story About Addiction Bumblebee






This template was created by FaqihahHusni.
Doodle by Honey Pies
Best view in Google Chrome