//tentenot?
AM225 - SARJANA MUDA PENTADBIRAN KORPORAT (KEPUJIAN) FAKULTI SAINS PENTADBIRAN & PENGAJIAN POLISI UiTM : New phase
Wednesday, July 31, 2013 @ 3:25 AM | 0 Comments

Assalamualaikum & hi :)

Syukur harini dah minggu terakhir kita puasa yedok?
Azam aku nak puasa penuh
Tapi ...
Biasalah perempuan kan
Okay nevermind

As uolss tahu lah yang mana selalu stalks blog ni
Macam awak, stalker tak diundang mahupun diundang ataupun terundang
My MUET tak mencapai target- Band 4
So terpaksa lah aku lupakan kejap nak masuk UiTM utk LLB
UiTM ni kejam sikit tau
Tapi ada betulnya UiTM buat mcm tu
Kalau tak nnt bersepah sangat manusia lawyer
Company jenuh nak amek student keja
Nnt ada pulak yang tanam anggur je kat belakang rumah padahal dah ada LLB
So again, disebabkan Band 3 je si MUET aku tu
UiTM ni kesian, tawar kan jugak tempat bebudak law jr yang terkandas kena sepak tendang dgn MUET mcm aku hihi

Jeng
Jeng
K.
Memandangkan course ni belajar banyak jugak pasal law
Kira adik beradik law lah jugak kan
Jadi, alhamdullilah syukur
At least sekejam2 UiTM, dia bagi jugak aku menumpang kasih even bkn utk LLB
Dapat tawaran on 19th July, on 29th baru decide nak terima
Nampak tak the fact yang tak berapa nak dapat terima
Dan tersemat dendam kesumat eceh apa benda plak ni ahh lantak dendam kesumat kenapa aku tak buat bebetul utk MUET itu hari
Sekarang padan muka -,-

Dalam masa 10 hari tu, I was doing my research lah sedikit research pasal course ni
Actually quiet interesting though even hati tak berapa nak terima kan
Peluang keja banyak
Peluang nak further utk master konon lah aku nak amek law lagi pun boleh no problem
Google sana-google sini
Pening kepala sana-pening kepala sini
Taruh harapan dekat U lain kot2 kesian jugak kat aku ni kan kannnnnn

Nvm

Nak tahu lagi apa benda pasal course ni, sila gooogle sendiri
Amboi lemak semua orang nak suap! *tetiba*


Saja emo sikit, abaikan*

Subject dia pun bagi aku agak tough, senior pun cakap centu :(
Akaun? wth 
Takpa lah, I'll do my best

Actually banyak yang tak lepas MUET walaupun pointer tinggi dekan segala
Buat rayuan pun UiTM tak layan
Nampak tak betapa besarnya pengaruh si MUET ni?
So to all jr pre-law UiTM or any other matriculation ke diploma ke stpm ke
Sila strive to heaven sungguh2 utk dapatkan band 4
Even dah rasa bagus tapi tgk band masa dapat result tu agak rasa down plak tetiba
Tu lah orang kata, rezeki kan
Kalau hang dapat 3.00 pun MUET band 4 then hang dah boleh pass dah
Dapat 3.89 MUET tak lepas, mmg faculty ni lah antara yang hang akan masuk
Jadi jr aku.
NAK?
:3

Tu je lah kot nak merepek2
Sebulan lagi nak ada kat rumah
Dah start rindu dah
Dah start takmau p dah
Masa cuti awal2 dulu kemain nak masuk study lah bagai
Harini, rasa berat nak tinggal rumah
Eceh*

To my dearest prelawrians, yg sama faculty yg lain faculty
Congratulation!
Yang mana amek LLB bukak firm jangan lupa hire aku jadi penasihat company HAHA

Kbai


Older Post | Newer Post

Hello don't forget to leave your footprints on my tagboard below ❤

TYPO QUEEN, do like and follow me.



Wish List
Study abroad
Korea
BTS Concert
Meet BTS
BTS in Korea
Experienced 4 seasons
Paris

1 Online Users


Story About Addiction Bumblebee






This template was created by FaqihahHusni.
Doodle by Honey Pies
Best view in Google Chrome