//tentenot?
Pictures Describes Everything
Friday, September 14, 2012 @ 1:46 AM | 0 Comments

the latest :p

alolo bucuk bambam pffttt













kami team sumo :3

family gathering at my house. eceh 

actually semua gambar dah sedia maklum termaktub lagi terkandung dlm fb instagram mahupun twitter. saja letak sini bagi dramatic sikit. #ehhh?

assalamualaikum & hi :)

sekian lama dh tak update. yg ni betul2 lama. since July sekarang dh September. 2 mggu lagi dh final. lepastu tamat lah sudah 1 sem aku sebagai Pre-Law student dekat UiTM Kedah ni :D epic tak ayat aku? lepeni buleh laa aku update belog smpai lebam. smpai selena gomez pun jeles aku ada belog secomel ini. kan. dh la tuan dia pun sweet. comel. caring. penyayang. pemurah. baik hati.  muehehe :p setuju kan setuju kan. tak perlu gelak, tak perlu senyum, tak perlu muntah hijau kat sini. CHILL saja. sebab aku tak buat lawak pun. yakni muka aku sekarang pun sikit tak berkelakuan seperti aku senyum mahupun hepi. jadi sila serious juga. serious.

actually lagi sekali, aku taktahu nk tulis apa. hanya mengulangi benda yang sama mungkin, mungkin? aku harap, final nnt aku boleh buat yang terbaik utk aku & family serta semua org yg yakin aku boleh buat. oyeah. yakin boleh *lagu jika kau fikirkan kau boleh* ....

byk lg gmbar weh. byk sgt. dlm phone aku, bukan setakat muka aku ja bersepah. aip! yg tu wajib :3 byk juga muka2 yg tersepah dlm tu. mls upload ;p nnt rajin gua upload masuk k.

doakan aku weh. salam sayang,
atenbieber
LOL
:D
dun jeles
tampaq stg teraboq gigi
mau?
takmau sudah
wek!



Older Post | Newer Post

Hello don't forget to leave your footprints on my tagboard below ❤

TYPO QUEEN, do like and follow me.



Wish List
Study abroad
Korea
BTS Concert
Meet BTS
BTS in Korea
Experienced 4 seasons
Paris

1 Online Users


Story About Addiction Bumblebee






This template was created by FaqihahHusni.
Doodle by Honey Pies
Best view in Google Chrome