//tentenot?
Ramadhan.
Monday, July 30, 2012 @ 12:39 AM | 2 Comments

Ketika ini aku sedang sibuk menyiapkan homework law 012-

Abaikan setetmen di atas.

Assalamulaikum & Hi semua :)

Apa khabar? aku? sihat, dlm? tak. dlm ape? jgn fikir lain. tlg lah jgn pervert. tlg k pls.

Fesli, aku baru perasan previous post aku mmg byk gila salah eja. cena buleh masuk university? :O
Sekenli, aku mmg dh takda idea nk goreng 012 sbb takda manual book. very the susah.

Sepanjang berpuasa, Alhamdullilah semua okay. takda kemalangan jiwa, kemalangan raga, kemalangan jiwa raga, kemalangan sepak ragaa. ehhhh? apakah aku merapu disini? dan korang terus membaca dan membaca. ececeyyy dh tau merepek baca apa lagi? gedik! tgk tuu baca lagi. k tkpa, teruskan eh.

Aku smbut puasa dgn family pakjang. sedih wo, takda family disisi. but after all, me so enjoy with them. sbb dorg cool ohsem and sweet family (ayat bodek nk paprik lagi)

Mggu lepas, aku balik. balik dgn harapan buat 012. tapi? pegidah. yenedei porek (merepek) maksud: apa pun tadak. sekarang baru intro. content segala bagai belom masuk. gimana sih?

Tak kisah. yang pasti, pos kali ni aku akan pastikan takda salah eja. aku ulnga, tkdaa salah eja. kalau ada salah, sila request denda aku tahan nafas 1 saat.

 I just so sad on what happened. I can't really jaga perasaan org lain I guess, or org lain dh tak tahan dgn my attitude or my perangai yg so mengada smpai org menyampah, my harsh words, suka2 hati pggil org busuk (example) I know some ppl akan cepat terasa. So do I. Aku pun kadang2 terasa jugak dgn some ppl. The way they are staring at me, when they asked my  favor, tapi aku tak boleh nk fullfill all that. yeah, I do felt guilty. but at the same time, thats makes me feel that I can't fully accept what ppl wants and what I want from others, its fair kan? sometimes I just wanna die. but sometimes I know that there are ppl that concern about me especially my family. I don't know about my friends :') so friends, DO YOU? --> soalan cepumas.

SO I guess, takda gunanya aku mintak mati. dpt dosa lagi ada. kan? right now I am really wanna cry. tapi ada roomate lah pulak kan. terpaksa cover
*eceh dan dan*
Actually aku nak tulis pcl lain, tapi dh ter-type pasal lain. nmpk tak permainan dia? *wink

Still waiting for his text. waiting and waitingggggggggg~
Terbeli hot ticket pun takda guna sbb taktau nak cll sapa.
Maxis je yg rajin hantar msg dkt aku. pernah aku reply balik tapi dia ckp aku 'wrong bla bla bla bla'
WOI aku reply tu besaq tuah. ada ke makhluk lain yg sudi nk reply msg2 hang?

Kali ni mmg pos yg boring. abb aku takda idea. like seriously NO IDEA. kesian korang. padan muka. tadi sapa suruh baca? apapun harap korang sentiasa doakan aku yg baik2. k ah bui.








masa ni teman mak jang ziarah org meninggal. crime scene ni kay.

bazaar taman ria 

 erk? 

 neelofa

aniesha


Older Post | Newer Post

Hello don't forget to leave your footprints on my tagboard below ❤

TYPO QUEEN, do like and follow me.



Wish List
Study abroad
Korea
BTS Concert
Meet BTS
BTS in Korea
Experienced 4 seasons
Paris

1 Online Users


Story About Addiction Bumblebee






This template was created by FaqihahHusni.
Doodle by Honey Pies
Best view in Google Chrome