//tentenot?
UiTM Merbok, Kampus Sungai Petani, Kedah: Part II
Sunday, July 1, 2012 @ 4:47 PM | 0 Comments

Assalamualaikum & HI everibadi!

Aku sehat. Korang sehat? hihi aku kan tiap2 hari khamis meti sehat gila2 sehat. nak tau bila aku tak sihat? its FRIDAY FRIDAY *laguFridaysuaralikesucks'

Takda la tipu je xD

Bila aku balik rumah, and of course bukan org dlm rumah aku tny but somebody else would ask

'cemana sana?'
'are u happy?'
'how's new boy friend?'
'how bout the lecturer?'
'your roomates?'

Okok orite oriteeeeee meh nk bgtau. Firstlyy, aku enjoy duduk sini. Lastly, aku mmg enjoy jugak nak balik umah. THE END~

Hehe takda laaaaaa. Cerita tak hbis lagi tauu. Ehhhhm roomates semua ok. Semua jenis aku jugak. Tak suka sepah LOL hahha bukan that Raja Lawak, means semua kemas laaa mcm aku. eh yeke?* soo bilik pn kemas&bersih&teratur jeeeeeeeee,, perasan sikit but its true lol k. Pls come. Triple LOL there ._________.

Roomate aku, Hana, from Shah Alam. Quiet sad because she always like have to stay instead of kami2 yg selalu balik heheh. Takpe, Hana kan comel. Nnexttt *gaya org nk g interview* nama diaaaaa Atul. Atul ni Penang maii and dia selalu balik jugak macam aku tapi kalau dia tak balik family dia dtg. Best kan? and last but not least, eceh* Kak Tiqahhhhhhhhhhhhh yeee aku suka dia gelak. Hikhikhik xD sorry kak. Kak Tiqah ni dok Merbok je. kalau tak balik mmg ahhh kan? dia peminat KPOP yg tegar k. Hana pun sama but dia kata dia suka Big Bang je. Tapi Atul skrg under pengaruh kak Tiqah to get addicted to that KPOP things hahaha tggal aku jeee yg tak ter-KPOP lagi :3

Classmate? aku adaaaa yasmin, fida, nisya, intan, mimah, leena, yaa, anis and yg lain tak rapat sgt :D laki yg aku kenai sembang2 pn kaciang dgn arep je. Cehh mesti bangga kan korang2 di mention dlm belog aku yg gojes ni? HAHHA jkjkjk kelas aku actually ada 32orang. Tak silap aku laaa. Tp aku rasa cm 33? or 34? Jgn salahkan aku sbb taktau. Sbb dh mmg taktau ._________. err

dairet muka tahan kentut ni yg dia pndai buat .________.

Class pulak so far so good. For sure tak pack sgt. Mmg bagus kan UiTM ni? tak stresskan pelajar ecewah. Tambah2 kami2 yg asasi ni. And rite now nk get redi utk kelas Law 012. Tak pnah jmpa lg tuan empunya lecturer sbb minggu lepas takda klas tuu :D hopefully we gonna get the gojes lecturer jugak aa. Eh gojes jee tahu kan si aten ni? haha jgn pikir lain, bukan apaa, bila kita dpt lecturer yg kewl, yg rock, yg funky, yg sporty, yg baik but at the same time tegas, kita akan enjoy the moment kita belajar rite? betul tak betul tak? *angguk*

Andddddd the time you all msuk U/poli/college nnt you all akan rasa some kinda like serba salah. Sbb apa? kena mintak duit dekat parents terlalu selalu kerap kali tahu? aku pun naik segan even dgn parents sendiri. (muka innocent tak pernah mintak duit lah konon) tapi mmg aku rasaa mcm bersalah and perasaan mcm tak boleh nk ungkap kata2 itu dari hati :3 mungkin certain je yg boleh rasa. Yelah aku tak kaya, family sederhana and biasa2 lah. Aku mcm tak sggup nk mintak duit tapi terpaksa lah kan. Gpun hidup kat sini sorang2. Kat umah kalau mintak duit byk kali pun tak terasa bersalahnye. Kan? Apapun I'll do the best and satu hari nnt aku akan pastikan family aku takkan menyesal habiskan duit bg aku belajar waaaaaaaaahhh heheheheh

Ok laa. Nk siap utk g kelas, buhbye~

To be continued~



Older Post | Newer Post

Hello don't forget to leave your footprints on my tagboard below ❤

TYPO QUEEN, do like and follow me.



Wish List
Study abroad
Korea
BTS Concert
Meet BTS
BTS in Korea
Experienced 4 seasons
Paris

1 Online Users


Story About Addiction Bumblebee






This template was created by FaqihahHusni.
Doodle by Honey Pies
Best view in Google Chrome