//tentenot?
UiTM Merbok, Kampus Sungai Petani, Kedah
Saturday, June 23, 2012 @ 1:39 AM | 0 Comments


Hi & assamulaikum :)
Pertamanyaa aku suka gmbaq kt atas ni sbb:
1) muka mcm boh clorox, putih bersih haha
2) segak
3) statement number 2 puji diri
4) dh start kembang
5) tidoq mlm ni hope satu hari nnt muka original aku mcm tu LOL

baiklah. aten, sudah sudah ler merepek mengembangkan diri mcm sebuah belon yg ditiup. ehhh? sebuah? cemana hang dpt A+ ni haritu? :3 like seriouslyyy aku pn taktau kata ganti nama bg belon. eh kata ganti nama ke? LOLOLOLOLOL





baiklah (kali kedua)
di kesempatan inii aku nk ucap thanks jugak buat kengkwn yg text akuuuuuuuu wishing for my BIRTHDAY harituu. terharu gila tambah2 kwn lamaaa :/ sumpah nak ngis *lap air mata* thenn dekat fb mmg ahh kan. sah2 naik kat tepi tuuu but thanks for wishing, dh beribu kwn2 aku ada laaa 2-3 org wish :') ok laaa tu kan? dekat twitter alsoooo yg kirim kt org also hehhee thanks bangett.

skrg aku dh jd student uitm ngeeeeeeeeeeeee actually nk tunjuk kad matrik aku (riaknye masyaAllah) tp mls laa sbb buruk. aku taktau knpa org tu tak guna nikon mcm dekat kedai gambar contoh hasilnya mcm gambar pasport diatas. nak le riak aku nk tunjuk :3 nvm. btw, aku ada byk snap gmbar uitm merbok tuu buat tontonan adik2 next year or akan masuk second intake nnt. yelahh aku dulu jenuh meraban google cemana hostel dia, cemana tmpat makan dia, cemana suasana dia bla bla blaa *skip* so these are some pictures yg sempat aku amek. tak semuaa sbb tenet lmbt ._________.

sneek peek around kolej kediaman.

1) bilik cemana kak? <--soalan bakal junior xD
okay, bilik setakat yg akak tahu sbb akak pun baru je masuk tak smpai seminggu :3 ada dua type, utk junior laah. bilik 2 org or bilik 4 org. but akak dpt bilik 4 org :D besar sikit pada bilik 2 org. sesuailaaa kan. *eceh ttba akak*

 ni haaaaaaaaa


dok atas best woo

ada 4 meja, meja aku tak nmpk :3

lain bilik lain rupa dia tau, ada yg lagi lawaaa ada yg lagi **** but so far aku puas hati dgn bilik ni sbb dh siap2 ada tikar getah even mcm koyak2 dh tuu sikit kan so kitorg tak payah susah2 beli. kalau tak, simen je laa :3

2) perlu tak bwk water heater periuk nasik etc..
tak payah leww. semua adaaa, aku ada bwk *eh aku pulak* water heater hahahha tgk2 dh ada pun kat situ so tak guna. 

3) kemudahan byk tak?
byk gila! mesin basuh auto pun ada. cuma sedia duit syiling rm2.50, lpstu letak sabun/ kalau rajin tggu boleh boh softner skali xD aku dh try mggu first ni 




actually byk lagi. nnt rajin aku update lagi yaaaaaaaaaaaa. kpda yg tgh 'riki2' and teringin nak 'riki2' lagi teruskan menekan newer post dibawah :3

to be continue..

kbai.




Older Post | Newer Post

Hello don't forget to leave your footprints on my tagboard below ❤

TYPO QUEEN, do like and follow me.



Wish List
Study abroad
Korea
BTS Concert
Meet BTS
BTS in Korea
Experienced 4 seasons
Paris

1 Online Users


Story About Addiction Bumblebee






This template was created by FaqihahHusni.
Doodle by Honey Pies
Best view in Google Chrome