//tentenot?
hola!
Monday, January 2, 2012 @ 2:22 PM | 0 Comments


Selamat tahun baru! Semoga tahun ni memberi kenikmatan, kesejahteraan, keselamatan, kejayaan and bermcm mcm ke- lagi lah yg berkaitan buat anda. Aku harap aku pun mcm tu, yelah result spm 3 bulan lagi, 6 bulan akan datang Im 18, tiket cable car, tiket tambun, tiket bukit merah, segala mcm tiket lps ni aku kena charge 'dewasa' lah ye tak? hehe. 

Actually mcm biasa aku tak tauu nk tulis apa sebenarnya. Aku ni bukan lah blogger tegar mcm blogger2 yg feymes sana tu tapi yelah aku ni insan biasa :') aceh ttba. Btw, tahun baru ni byk jugak lah org plan nk kwen. Yg dh kwen pun ada. Yeaa member fb aku, yatiek. Dulu2 selalu jugak chat2 sekarang dh tak lg dh. Tup2 dia dh kawen. Congrates ye yatiek. Semoga bahagia di smping si dia :) aku bila lagi? well, aku teringin jugak tapi putera raja manaaa laaa yg nak kan dekat minah kelibut ni :p

And anddd tak lupa, sekolah dh nk bukakkk yey! hehe pdn muka awk yaa awk awk dan awk sbb kena mengadap sekolah yg semestinya ada cekgu cekgi, ada kelas, ada kantin, ada tandas, err tandas? haha aku msuk tandas sbb nk tgk cermin jewww hew hew. Geng aku? si Mila lah. Haha dia laaa yg ajaq aku ni. Haihh nasib baik dh tak sekolah \0/ but seriouslyyyy aku rindu sekolah. Betull tak tipu. Masa last year boleh lah update status 'meluatnyaaa nk sekolah' 'cuti rasa kejap jeee' and bla bla blaa. Tapi tahun ni serious aku nakkk jee update 'imissyou, school life' tapi mls lak nnt org ckp budget gedik? err kaitan? abaikan haha

Sekarang apa aku buat? nk kata menggangur tu tak lah. Aku keje kt uptownn bapa kali nk ckp? harhar sukati lah aku bangga ni tak mengganggur mcm awk! ye awk dan awk! hehe sorry ye excited lebih. Nk tahu lebih lanjut just tgk post beforee ni ok? 

Dh la tak larat nk type merepek byk byk. Nak mintak tlg boleh? klik jap bnda bnda iklan kt bawah ni. Tak kena duit pun, klik jee tak susah kan nk dpt pahala? ewah :p

Klik iklan2 kt bawah ni ok? tak susah pun :') sayang awk!














thanks kerjasama anda amatlah dihargai. loveu!


Older Post | Newer Post

Hello don't forget to leave your footprints on my tagboard below ❤

TYPO QUEEN, do like and follow me.



Wish List
Study abroad
Korea
BTS Concert
Meet BTS
BTS in Korea
Experienced 4 seasons
Paris

1 Online Users


Story About Addiction Bumblebee






This template was created by FaqihahHusni.
Doodle by Honey Pies
Best view in Google Chrome