//tentenot?
dot dot
Tuesday, January 10, 2012 @ 5:32 PM | 0 Comments

Assalamualaikum.
Hye semua apa khabar? sihat? <---- okay intro skema

Hmm now srsly. awk sihat? saya sihat je. Eceh berawk saya pulak. Sopan letewwww hehe aten mmg sopan nama pun aten, kalau dh nama aten mmg aten jugak laaa okay dh merapu sorg2. Now budak budak lepasan SPM (sijil pergi mampos) erhh tu semua pemikiran2 anak2 rempit diluar sana aisehh ttba kuar rempit. Takda la, sijil pegi kubo lagi takda kna mngena. Haih faham2 sendiri lah SPM tu hape. Ni pegi sekolah ke tidak. Tak pernah kot, kalau tak pernah takpe, abaikan -,-

Okay sambung, bebudak sekarang ( budak spm 2011 ) laaa dh busy dengan upu bagai tu. Tahu apa upu? Untuk Pergi Universiti lahhh eheh yeke? bantai je laa. Byk jugak laa status mereka tu dok pening nk pilih kos apa. Org tnya aku? Hah, cik Fatin Nurul Aqila Haji Farizal eh Haji pulakkk bila masa bapak aku pergi Haji? Tkpe, gimik je, InsyaAllah Allah permudahkan jalan beliau utk naik haji, tak tahun ni, tahun dpn tak tahun depan, tahun depan depan depan, tak tahun depan depan depan, tgggu aku support, kita bwk satu rombongan cek nab pi. Hah boleh tera tu? haha okay continuee, cek sebenarnya nak jd doktot. Tau doktot? Doctor laaa eh doktor. Tak tahu jugak ni mesti tak pernah kena penyakit, kau pkai kebal apa ni tak pernah p hospital? budak sekarang pun tahu lahhhh sampai nurse pun panggil doktor. Pun bolehh. Tapi, gue takut sih, kerna kimia ku kelmaren bakalan hancurrr waaa simpang malaikat 44. Taknak lah hancoq makk, credit dh syukur sgt sgt. Hm disebabkan itu, pilihan kedua aku ialah lawyer. Tahu lawyer? Peguam. Aisehh cik Aten jg peguam pulakkk fullamakkkkk fullamakkkkk fulllamakkkkk ok ok dh dh dengan fullamak awk tu ok -.- tahu lah aku ni cenggini, kalau pandang jgn sebelah mata eh. Aku korek sebelah mata lagi sakgi kot. Ada dua mata Allah bg so guna dua dua. Woa marah pulak aku. Hahah abah saya laa ni suggest. Tah mimpi apa tah ttba je kan. So now dok pkiaq pilihan ketiga. Bidang apa eh? waduh waduhhh. Gawat neh. Tapi, semua ni pilihan ja.  Isi pun tak lg. gimik je lebeyy haha. Kalau result bagus saya nk pegi bidang mana pun takda masalah dh kan? So, doakanlah cik Fatin Nurul Aqila Farizal ni straight A's mana tahu nnt kerja besar gaji byk jd kwn hampa boleh bodek aku blnja mkn haha pehall -,-


Older Post | Newer Post

Hello don't forget to leave your footprints on my tagboard below ❤

TYPO QUEEN, do like and follow me.



Wish List
Study abroad
Korea
BTS Concert
Meet BTS
BTS in Korea
Experienced 4 seasons
Paris

1 Online Users


Story About Addiction Bumblebee






This template was created by FaqihahHusni.
Doodle by Honey Pies
Best view in Google Chrome