//tentenot?
YEYYY :')
Saturday, December 31, 2011 @ 1:05 AM | 0 Comments

         2012 bkal menjelma. Sekejap je kan cuti -,- tambah2 org macam saya. Tak mcm cuti. Habis exam 7 Dec, then rehat otak seminggu, smbung kursus komputer tadi baru selesai. Btw, sepanjang kursus tu mmg best lah. Enjoy dgn member2, kak2 pra U and of cos cikgu Fakri as cikgu ICT kami. Hope boleh jumpa dia lg, well nk contact zaman sekarang ni senang, fb kan dh ada ^^

Ok post ini agak boringg I know that tp takpe, teruskan membaca yaa. Kawan2 dh byk start kerja, so do I wee~ aku keje apa eh? salesgirl lah kot noeee hha. Start on 8 habis 12, dpt lahh rm20-rm30 sehari exclude makan. Kalau mkn tu Ya Allah mmg lah byk smpai tak releven lgsung dgn badan saya. Err ayat apakah? Ok abaikan. Mkn mcm2 and tmpat yg selalu dikunjungi disebabkan itu ialah Toileto De Amor. Untung pakcik tandas tu everytime aku p dpt 3 kupang.

Kt tmpat keje gak aku tgk mcm2 gelagak org. Tambah2 masa cuti nih. Yg geng arab cara arab. Dh pgg benda makanan tu boleh letak balik then belah. Kot la hang nk beli. Mana geram pun. Hare punya arab. Bukan sorg dua, 3-4-5 org dh, bangsa apa tatau. Nsib pakai tudung aku anggap Islam je, kalau tak dh lama bersepai *ewah :p

Bergossip pn smpat lg you knowww. Tambah2 ada mama saya. Lg sakan kami bergossip. Harhar jahat2 :p shh okok. Dah psl keja. Sekolah? next year saya tak sekolah dahh yeyeeyy! adik2 sebok beli barang sekolah saya rilek aje buat muka omel omel dekat tepi tu sambil belagak mcm budak sekolah yg tergedik nk beli pencil case baru. Bila pergi sekolah org ckp copycat pulak wtf padahal bnda tu jual belambak dekat kdai. Oppss lari tajuk haha abaikan -,-

Ehem ramai2 lah mai rasa yong tau foo kt uptown ye btw tgk la belog ni wajah baru. Tak perasan wajah baru? hekelehhh jeles letewww hehe kbai




Older Post | Newer Post

Hello don't forget to leave your footprints on my tagboard below ❤

TYPO QUEEN, do like and follow me.



Wish List
Study abroad
Korea
BTS Concert
Meet BTS
BTS in Korea
Experienced 4 seasons
Paris

1 Online Users


Story About Addiction Bumblebee






This template was created by FaqihahHusni.
Doodle by Honey Pies
Best view in Google Chrome