//tentenot?
Mimpi atau realiti?
Monday, December 5, 2011 @ 8:26 PM | 0 Comments

Jeng jeng jengg 
Seram tak tajuk tu? seram? ke tak? seram kan? ke tak? haih korang mana satu ni? seram ke? eh? seram? ohh tak pulak? k smpai bsok tak habis ~


nk story ni ;
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
V

Dua malam lepas, means semalam, and semalam lagi satu. Semalam punya cerita gua cita nnti yek. Huih tiap2 malam ini budak ada celita. Heh. Kesah apa \(^^)/


Mmg mcm tak relaven langsung tapi tkpe lah. Mlm tu aku (saya) mimpi punya lah adventure. Siap ada kwn lama aku lagi. Farah Hanis ^^ hhe tak ingat sgt mimpi apa. Tapi ada lah pasal beras beras. Sekolah && so on yg tak perlu diceritakan kt sini. Pg tu pun agak lewat jugak lah aku (saya) bgn tido. Heh. tengahari laa hehe. Tahu tak? Tak tahu. Ya aku (saya) tahu -,- ada beras dkat pipi aku (saya) ! Magic koddd. Sebutir je. mmg lah tak byk. Srs seram gila. Macam mana plak beras boleh ada dekat pipi aku (saya)? Tu yg menjadi persoalan sampai sekarang. Ttba plak beras nk ada dlm bilik yakni katil aku? Lepas mandi, trun bwh aku (saya) cita laa kt abahaku yg terchenta. Dia cakap maybe bedak sejuk yg aku (saya) pakai mlm mlm tu kott. Haih kalau mcm tu. Mmg tiap2 mlm laa aku (saya) buat beras, cukup setahun boleh tanak nasik. Haha -,- okay tak lawak. Aku (saya) tahu :3 tapi tapi tapiii bg firasat aku (saya) aaa kan, maybe, maybe je laa kan roh aku (saya) tak sempat nk masuk bdn balik I mean mcm tak sempat nk bersih fullly dari beras or wateva it is actually aku (saya) tak tahu. PELIKS kan? woa mcm tajuk belog kak Maria Elena pulak :] sumpaa seramm aaaa what happened to me? hanya Allah yg tahu. Pelik tapi benar. Ada org pernah alami mcm tu?


Cerita pasal mimpii, tadi saya adaaa laa google2 pasal mimpi neh. Yeah. Perasaan ingin tahu ni membuak2. Eceh psyco plak. Eh btw saya dh tgk Ombak Rindu yg mereka ckp DEBOMM sgt tu. Hmm dari 5 bintang, gua kasi 4 je. Komen? Ntah. Haha gua bukan dalam bidang seni. But ada lah byk jgak scene2 dari novel dlm cita tu, tp gua rasa ada something yg tak ckup. Lu rasa apa yg gua rasa? Ok dh stop tu iklan sebentar. Berbalik kepada mimpi2 yg saya google2 bagai td, saya tak jumpa apa apa pun. Heh. Apa pun tak boleh.


sengal face during Naim's 7th bedayy on 2nd December. Abah also buat the poodle dari baloon clown too. Tak tahu abah aku ada bakat jd clown, haha also hepi beday to my beloved mak bab on the same day. may Allah blessed both of you always <3 love you both.


Older Post | Newer Post

Hello don't forget to leave your footprints on my tagboard below ❤

TYPO QUEEN, do like and follow me.



Wish List
Study abroad
Korea
BTS Concert
Meet BTS
BTS in Korea
Experienced 4 seasons
Paris

1 Online Users


Story About Addiction Bumblebee






This template was created by FaqihahHusni.
Doodle by Honey Pies
Best view in Google Chrome