//tentenot?
welcome, sadness
Thursday, November 24, 2011 @ 11:32 PM | 0 Comments

Pagi tadi, exam fizik. Alhamdulillah boleh buat. Syukur sgt :)


Balik sekolah, saya di 'surprise' kan dgn 3 ahli baru family saya, anak2 Aringg. hehe comel sgt. Tapi, aringg beranak dlm raga baju saya yg tak iron lg tuu la plak. Terpaksalaaa rendam balik, cuci balik masuk mesin basuh tu. Tapi, takpa. Baby2 kitten punya pasai saya tak kisah (Aiman tak kisahhhh :p)


Around 8 pm tadi, mama cll suruh ambil dia dekat uptown sbb nk beli barang supplier utk yong tau foo tu. Mcm biasa saya keluar lah pergi Taman Indah semuaaa balik hantar mama dekat uptown, beli nasik lemak+teh ais. Ok, then terus balik rumah. Dari dalam kereta, saya nampak Tigermok dgn Oyo dok lepak depan umaaa jiran. Mcm biasa lah jugak saya kuar kereta and jerit tak ingat dunia dah panggil mereka tu;


'Aigerrr, Oyoooo masuk jum. balik2!'


yeah, aiger dah lari masuk ke arah pagar umaa tapi, Oyo tak pun. Dalam hati, 'awat mekyo ni?'


So, saya pun pergilah dekat Oyo, tapi no respon. Ingat dia tidur, dh mmg biasa kucing2 saya lepak depan pagar, tidur golek2 semuaa situ. Sampai saya nk p angkat, tadak respond pun. Tak bergerak langsung! Tapi badan panas, try lagi goncang2 badan dia. dah keras sikit :( apalagi, call terus mama, tak dpt. Call abah, then terus mama balik umah. Mata dia terbuka, mulut keluar mcm air liur warna putih. mama ckp maybe termakan racun or kena patuk ular. dah laa sejuk kt luar, hm he's gone at the age of 11 months. Badan dia still panas lagi masa tu, means baru lagi dia pergi. Serious menyesal keluar rumah td :( Im always miss u sayang, Oyo ni manja sgt, byk telatah dia yg buat saya tgk keliling umaa rasa mcm nk nangis. Even now pun still nangis. Satu, satu kesayangan saya dah takda. Still remember about the Teddy? hm td semua nangis, mama, alang, baby :( sbb Oyo tu perangai dia comel sgt. Mesti susah nk lupa kucing mcm dia t.t Kenapa Tuhan nk bg saya dugaan mcm ni? Yea, mesti adaaa org akan ckp ' alahhh kucing ja pun ' but know what, even dia tu just kucing, tp dia still bermakna buat saya, family saya. Now dia dh takda. Dah sejam dah dia dh takda. Ni lah dugaan paling berat yg rasa2nya saya pernah terima. Yelahhh, dengan SPM lg. Kan? 


Oyo, kakak tau Oyo still ada dengan kami kan? Oyo still ada dekat dlm umah ni kan? dekat sekeliling kami kan? Oyo, kakak rindukan Oyo, semua rindu Oyo, mama, alang, baby, angah, even abah pun akan rindukan Oyo. Tapi nk buat mcm mana. Setiap yg hidup, pasti akan mati jugak kan. Ada hikmah Allah nk ambil Oyo dari kakak, dari family kita. Hm tadi msa nk tanam Oyo pun, Aring dengan Tigermok pun mcm berat nk lepaskan Oyo pergi. Tapi nk buat mcm mana kan? kalau Oyo rindu kakak, msuk lah dlm mimpi kakak. Kita boleh jumpa. Hehe :) Mekyoooo <--- nanti mesti rindu nk pggil tu. 'Imiss you yooo' 'bye yooo' 'loveu yoo' kakak selalu sebut perkataan tu kan? Tambah2 kalau nk pergi sekolah, keluar ka mana ka. Kan yo? Lps ni takda dh. Pasaipa Oyo tinggalkan kakak? kakak nk exam ni :( SPM lg, doakan kakak tau Oyo, jaga diri Yo, kat alam sana. Kakak always always && always rindu Oyo forever. Ingat tu. Oyo tenang ok kt sana :) Assalammualaikum-


Tuhan bg tiga family members yg baru, Tuhan ambil Oyo balik. Tuhan tu Maha Adil :') I know you are here, Oyo. Kakak boleh rasa Oyo ada kt sini ..


Older Post | Newer Post

Hello don't forget to leave your footprints on my tagboard below ❤

TYPO QUEEN, do like and follow me.



Wish List
Study abroad
Korea
BTS Concert
Meet BTS
BTS in Korea
Experienced 4 seasons
Paris

1 Online Users


Story About Addiction Bumblebee






This template was created by FaqihahHusni.
Doodle by Honey Pies
Best view in Google Chrome