//tentenot?
tedeaaaaa!
Monday, November 21, 2011 @ 3:49 PM | 0 Comments

Hai awak awak & awak. Hari ni 5 subjects passed by thats mean dah 5A laa aten oiyy, tggal lg 5A je lagi. Wuwuuu ^^ takot nh. Harap Tuhan makbulkan doa kita sama sama berjaya kan kawan kawan?


Hmm yeahh lately blog saya amatlah boring kan? tapi awak awak awak baca jugak! wekk! hm tapi kan sepanjang saya SPM ni paling saya ralat ialah when saya exam Mathematics p2. Actually its quiet easyyyy tapi banyak kesilapan yg boleh kita panggil, careless mistakes yg saya buat t.t (tuu laaa org kata jgn check jwpn lg, dh gatal check sapa suruh? serves your right la cik Fatin oi) uwaaa rasa mcm nk nangis sebab habis2 jwb exam tu balik rumah dengan yakin nyaaaa cakap dengan mama & abah SENANG JEE, A+ dah for math! tapii . . . . .


doakan laaa saya dpt A, A- pun jadi la wok. janji A arghhhh dilemma ni. lepas ni addmath, physics, chemist, bio && est! aaaaaaa est tuu InsyaAllah laa A kan kan. Yang lain tuu adehh berat den. Mmg target A tp mintak2 lah credit ke atas semua nyaa. masa depan ni t,t doakan saya k. 10A10A10A10A10A10A :]


Nk tahu cita cita saya apaaa? heeee shuhhhddddd jgn bgtau org tau tau? maluwwww hikhik. Nk tahu tak? nak tau tamau? nak tau tamau? nk tau tamauu? jeng jeng jenggg tggu post nnt. Saya dh mls sgt nk tulis, nk study addmath sambil berfesbook. By the way, sapa2 yg adaaa info untuk study A level especially dekat luar negara tuu sila2 lah inform saya kayyy tgh mencari ni ^^ haha boii


Older Post | Newer Post

Hello don't forget to leave your footprints on my tagboard below ❤

TYPO QUEEN, do like and follow me.



Wish List
Study abroad
Korea
BTS Concert
Meet BTS
BTS in Korea
Experienced 4 seasons
Paris

1 Online Users


Story About Addiction Bumblebee






This template was created by FaqihahHusni.
Doodle by Honey Pies
Best view in Google Chrome