//tentenot?
spm is over bebeh
Wednesday, November 30, 2011 @ 11:30 PM | 0 Comments

Yea saya dh dewasa. Dah lepas SPM. Ciwahh tapi kan tapi kan adaa lagi satu paper laaa EST. EST je pun haha *cewah belagak :p


Ehem ehem, nk tahu tak. Tadi, paper Biology. Alhamdullilah dh hbes tapi tapi saya buat kesilapan bodoh dimana salah eja. Neutral= natural. Memey bongg la kan. Tapi takpe, nk buat mcm mnaa benda dah hantar huhu t.t neutral? betul tak eja. Ke nuetral? haha -.- or NATURAL? pffttt hope examinor tu nanti tak straight sgt laaaaa.


Well, memandangkan EST aku 8hb ni bru exam. Means saya adaa hari2 gap yg amat panjang. Sooo saya plan nk g tgk moviee cita 'Ombak Rindu' hehe novel dia saya khatam lama dh, nk tgk movie lak. Sapa nk ikut? Tehee sorry lah saya dh ajak boipren saya hikhik tapyy tah la dia nk pegi ke tidak. *kalau mak aku huloq duit, haha


Tadi saya blogwalking, terjumpa cita ni hehe ni saya share. Hehe baca lah (mmg korg nk baca pun kan :p)



Sepasang pakwe-makwer tengah memandu di highway ayer keroh telah di tahan polis….
pakwer : ada apa masalah encik ?
polis : anda di dapati memandu melebihi 110km
pakwer : mana ada encik,saya cuma pandu dalam 100km jer…mungkin meter saya rosak kot..
makwer : abang tak baik tipu polis tue…tadikan abang pandu lebih dari 150km…
polis : saya juga akan saman encik kerkenaan lampu brek encik tidak berfungsi…
pakwer : yeker lampu brek saya tak berfungsi? saya tak perasaan encik…minta maaf,nanti saya betulkan
makwer : abg..kan abg dah tahu berkenaan lampu tue rosak 2 minggu lepas..saya sendiri beritahu abg ..
polis: saya juga akan saman encik sebab encik tak pakai tali pinggang…
pakwer: saya baru jer bukak encik….masa encik tahan saya…
makwer : abg nie..kan abg tak pernah pakai tali pinggang…tak baik tipu encik nie
si pakwer yang tak tahan dengan kerenah makwer dia terus melenting.
pakwer : diam ler ko,semua ko beritahu polis…ko nak aku kena saman apa??lurus banggang betul ko…budusss,aku tepok paler ko kang…
polis : cik,,selalu ker PAKWER marah cik macam nie??
MAKWER : tak ler…dia jarang marah saya..kalau marah pun masa dia ISAP GANJA jer…

p/s: jangan cari makwer mcm ni..hahaha

Nizarazu


By the way, thanks to semua yg sudi like belog ni, sayang anda <3



Older Post | Newer Post

Hello don't forget to leave your footprints on my tagboard below ❤

TYPO QUEEN, do like and follow me.



Wish List
Study abroad
Korea
BTS Concert
Meet BTS
BTS in Korea
Experienced 4 seasons
Paris

1 Online Users


Story About Addiction Bumblebee






This template was created by FaqihahHusni.
Doodle by Honey Pies
Best view in Google Chrome