//tentenot?
I just can't get enough
Tuesday, November 1, 2011 @ 4:52 PM | 0 Comments

Hey people.
Counting to 14th November, big day
SPM weh. Tp insyaAlllah boleh buat- Amin
Doakan saya ok? Tak salah berdoa sesama manusia, sesama Islam :')


Eh eh eh
Tahu takk?
Jeng Jeng Jeng ..

|
|
|
|
|
|
V

We're back. Iloveu sayang.
^^


Semalam, saya tgk satu kapel nh dekat McD. Bf dia adaaa laa rupa. Gf pulakkk.. hmm no comment at all (paham paham laa) sampai terkeluarlah ayat dari mulut saya yang tak pernah adaa insurans mana mana bank pun- 'haihh cena laa laki tu boleh kpel, minat kat pompuan tu? pfft' suddenly, saya terfikir something yang buat saya senyum masa menikmati Mcd McBite baru tuu (cewah) hmm saya pun mcm tu jugak. Mesti org pandang saya && Keon mcm tu. Mesti mereka pun gelakkan saya cakap 'haihhh cena laa laki tu boleh kpel, minat kat pompuan tu? pfft' . Cepat cepat saya keluarkan phone buruk saya dari poket (after SPM got new one ok) and text him. Tak sangka pulak time tu diaa tengah study. Sumpah saya tak berniat nk kacau konsentrasi beliau. Tapi apakan daya. Tangan gatal sgt nk text. Kami pun bertexting lahhhhh pasal apa yg saya rasa (rasa hodoh) && kejadian yg korang baca kt atas tu td laah. Tak larat nk repeat balik.Asking him kalau kalau dia malu kpel dgn saya, saya kan tak cantik. Dia boleh cari yg padan, lawa && better dari saya and blaa blaa blaaa. Sampai laah at one point he said;


Hng dh ckup sempurna bagi aku!


First time ever someone ckp mcm tu dekat saya, terharu kot. Yelah, saya tahu saya tak seberapa. Buruk, hodoh. Tak pandai. Kira tak perfect. Tapi dia? Well, saya bukan nk puji bf saya tu. Tapi serious bg pandangan kasar, kami tak pdn kot. Haha. He deserves someone pretty, yg belambak2 dekat sekolah saya tu kalau nk dibandingkan dengan saya. Trust me, Mahsuri got banyak girl lawa lawaaa. Serious tak tipu. Tp bukan saya lah ok.


For sure, actually saya ni tak pernah ada self-confident. Walaupun orang nmpk saya mcm selamba. Saya sebenarnya tak mcm tu. Mmg saya syukur dgn rupa saya tak setanding mereka yg lawa kt luar sana tu. Saya tahu tu. Bukan nk buat ayat sedih. Just benda tu suddenly keluar && buat saya terfikir sebentar. Benda ni tak boleh nk nafi sbb dh mmg Allah dh tetapkan. Sapa takmau badan tinggi lampai, kulit licin, putih. Kira perfect lah. Kan kan? Mmg lumrah seorang wanita kan? Kalau dak, takkan nk keluar semua product2 bg putih muka licin suma. Haha ;)


Hm saya dh luah dh semua yg terbuku dekat hati saya pcl ni. Saya jeles dgn org cantik2. Takda org nk kutuk. Takda org nk komplain (mcm saya komplain pcl kpel tu) Haih. Tapi tak mengapa, saya syukur. Saya masih sempurna. Ada kaki, tangan, mata, hidung etc. Even takdak org puji saya, at least my parents always did. My brothers, sometimes my close friends && of cos Keon. Diaa suka kata saya cantik ^^ even I know Im wayyy not pretty at all. Iloveu all so damn freaking much. May Allah blessed our day, our journey of life also my SPM yg dh dekat ni. Insya-Allah I can do my best -Salam


This post dropped my tears. Just can't forget those sweet moments. Sorry to the kpel yg saya tak kenal kt Mcd tu (Y)


btw follow lah my Twitter ^^

bubyee xoxo


Older Post | Newer Post

Hello don't forget to leave your footprints on my tagboard below ❤

TYPO QUEEN, do like and follow me.



Wish List
Study abroad
Korea
BTS Concert
Meet BTS
BTS in Korea
Experienced 4 seasons
Paris

1 Online Users


Story About Addiction Bumblebee






This template was created by FaqihahHusni.
Doodle by Honey Pies
Best view in Google Chrome