//tentenot?
selamat berpuasa ")
Saturday, August 6, 2011 @ 12:01 AM | 0 Comments

Hi anak anak adam. Syukur hari ini dh 5 hari kita menunaikan ibadah puasa. Alhamdulillah. Heee, actually nk cerita psal doodle di atas. Cantik kan? tuu credit to Xoush yang lukis doodle itu :) tp yg lain2 suma aku buat atas usaha aku sendiri menggunakan photo editor (i mean the balloon yg letak saying tuu, name && all suma tu lah) Sekarang ni semua blogger gila doodle kan? Aku teringin nak cipta sendiri tp takda CS5/CS4 tuu :') aku dh try upload tp tak boleh boleh jugak. Haritu internet buat hal, harini local disc space tak cukup -.-' nasib baik bulan puasa. So kesimpulannya thanks to Xoush la ap ap pun hihi. Fyi, aku baru dlm proses nk belajar buat belog cantik2. Jeles tgk belog2 mereka yg lawa+comel gila babih nuh.


Sepanjang kita puasa ni, aku dh dua kali join terawih :') ok laa tu dari tak terawih lgsung kan? Hee teringat masa zaman aku scola lama dulu. Bkk puasa dgn bff aku, ramai2 satu dewan makan. Hikhik berebut amek air, cawan mau 5 gelas for 2. Tamak! haha all those memories always in my mind.


Lagi satu nk ckp pcl penggunaan contact lens sepanjang kita berpuasa :3 post tu aku baca dari seorang sahabat blogger dari group Sahabat Blogger yg aku dh lupa nama dia apaa. Bagus jugak post tu tp serious aku dh lupaa apa nama dia&&blog dia. So kita lupakan je. Apa yg aku nk bgtau kt sini, sepanjang bulan puasa kita boleh pkai contact lens, tp yg TRANSPARENT punyaa, yg kosong tu. Yg berkaler2 tak boleh, sbb ap tah aku lupa. So kepada pengguna contact lens yg berwarna/menarik perhatian org tu tidak boleh sama sekali digayakan pada bulan Ramadan. Tu yg aku faham tentang post tu. Kalau salah, harap maaf. Saya manusia, bkn Tuhan. Oklah, selamat beramal!


# I MISS HIM A LOT, dia mcm taknak layan saya ja. Saya ada buad salah ke? :'(


Older Post | Newer Post

Hello don't forget to leave your footprints on my tagboard below ❤

TYPO QUEEN, do like and follow me.



Wish List
Study abroad
Korea
BTS Concert
Meet BTS
BTS in Korea
Experienced 4 seasons
Paris

1 Online Users


Story About Addiction Bumblebee






This template was created by FaqihahHusni.
Doodle by Honey Pies
Best view in Google Chrome