//tentenot?
Raya!
Friday, August 26, 2011 @ 3:49 PM | 0 Comments

Hye semua. Raya dah dekat. Dekat sgt. Tinggal berapa hari je lg. Hmm saya tak balik kampung. Yelah mama saya cikgu. Cuti berapa hari lah sgt kan? Buang duit. Ekonomi sekarang dh la tengah meleset. Acehhh. Tp tkpa, saya redha. Saya pun tak nak balik kg, sbb penat kan. Bukan tanak jumpa nenek kt KL tu, tapii kalau balik rush rush ni mmg extremely exhausted kan? So better duduk rumah diam diam. Btw, tahun ini saya tak ponteng lagi tau puasa. Jangan jealous! Teheeee


Okay smlm, 25.08.2011 trial exam pun dh tamat. Perasaan? Release but gahhhhh tension bila fikir subject2 yg killer2 nuh. Hopefully no failure in this trial exam. Hmm tinggal satu je lagi exam, lps ni dh takda dh exam sekolah byk byk subject kan? SPM wait for me, I don't wanna wait for you. Hahah


Smlm jugak saya && geng2 saya berbuka sama sama ^^ besttt tp yang tak best nye saya datang lewat. Sbb takda transpot. Huhu sdeh jugak laa tp takpa smpai gak heeee



mila menari zapin jap

pkah, dila, mila

 syu

ika

mekwa, nina

 kak long, pkah

an, ika, pkah, dila, mekwa, kak long, mila

iloveu friends :)

Best kan kan? happening sgt. Tahun last boleh berbuka samasama. Next year maybe dgn kwnkwn baru :') Hmm apa apa pun raya dh dekat. Selamat Hari Raya Maaf Zahir && Batin. 6hb datang laa rumah, adaa openhouse, makan makan je duit raya tadak. Haha bye assalamuailakum-

Dear KNAR, Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin. Hee Iloveu sayang :*









Older Post | Newer Post

Hello don't forget to leave your footprints on my tagboard below ❤

TYPO QUEEN, do like and follow me.



Wish List
Study abroad
Korea
BTS Concert
Meet BTS
BTS in Korea
Experienced 4 seasons
Paris

1 Online Users


Story About Addiction Bumblebee






This template was created by FaqihahHusni.
Doodle by Honey Pies
Best view in Google Chrome