//tentenot?
Title:
Wednesday, July 6, 2011 @ 4:19 PM | 0 Comments

Bosan -.- So aku decide nk update blog. Hee :D

Okay, Sabtu haritu aku pegi tgk movie Transformers: Dark of The Moon. Best kot, tp part yg mulamula start tu agak errr -.-‘


Thenthenn skrg ni tgh sebok nk siapkan folio addmath yg kena hantar on 15 July ni. K, aku mmg tak tahu apaaa psal nk buat jwpn. Nsib dh ada jawapn express. Haha ^^ pergi library konon nk buat addmath, bergossip ja lebih. Kan? Nak buad cena dh ‘ter’

Kat scola ada pameran buku; Just beli buku mathmoden sbb kt umah aku dh byk buku latihan yg tak pernah sentuh pun ada :D

Minggu ni dh start tsyen balik. Bulan 6 haritu kira mcm aku tak pi tsyen lgsung. Hahahaha syoq gila tp start July ni no excuse dh laaaaaaaaaaa hoho tp takda laaa busy sgt schedule aku actually. Tusyen Selasa, Rabu, Khamis, Jumaat ja. Lain suma free except for Sabtu kalau ada PTK dkt scola && GPMS tu. Aku rasa nama aku dh kena blacklist sbb jarang pi or maybe cegu tak buat kelas? Haha no comment. Kalau bleklis mak bpk aku confirm2 marah so conclusionnyaa aku kena pi laaa no mlsmls.

Adaa sesi bergambar dlm kelas && lepas rehat tak belajar lgsung. Tp okay gak bole siap suma hw , balik  rumah buleh tidur :]

Rasa tak puas hati bila adik aku mintak kasut bola baru, mama just say ‘ookayy’ sedangkan aku mintak helmet sejak sekian lama tak dptdpt. Agak kecewa disitu.

Ckp psal kecewa, mmg aku kecewa sgt. Cewah ayat tak bole blaaaaaa tp kita bole blaaaaa kn laa ok? :D dari haritu lg takda mood. Like shit

Hamster dua ekor tu dh berkali-kali kena maki dgn aku. Tak pdn dengan ‘pepeh’ -,- tahu ggit jari aku ja. Bagi Oreo mkn hampa, hampa mau? *merepek kt sini mcm laa hamster tu phm noh?

Exam trial semakin dekat. Tp aku still takda kesedaran diri. Aku rasa laaa -.-

K lah nk makan. Anda dh makan? Tak makan lagi pi laa makan. Tak susah pun just cari makanan then makan. Makan utk hidup bkn hidup utk makan ok? Eh betul ke mcm tu? Kbai <3


Older Post | Newer Post

Hello don't forget to leave your footprints on my tagboard below ❤

TYPO QUEEN, do like and follow me.



Wish List
Study abroad
Korea
BTS Concert
Meet BTS
BTS in Korea
Experienced 4 seasons
Paris

1 Online Users


Story About Addiction Bumblebee






This template was created by FaqihahHusni.
Doodle by Honey Pies
Best view in Google Chrome