//tentenot?
er bukan nak jeles, maaf siapsiap
Friday, July 1, 2011 @ 4:01 PM | 2 Comments

Ok. Hehe lama tak update blog <--- ayat ni wajib ada dekat semua intro aku :D

Hmm lama tak bergosip kan? Ni aku nk ceta psai sorg yg aku rasa meluat. Haha bkn aku sorg jee, kwn baik dia pn meluat kt dia! what a surprise. Teheee. Actually, aku dulu tak pernah rasa mluat pun kt dia, sikit pun tak terlintas. Tp sejak tahun ni, dia buat perangai. K, aku sabar lagi laa kan. Tp tahutahu lah aku ni jenis pedendam. Haha even dh bermaaf2 suma but still, HOT gitu haha. Tp takpa laaaa tak kisah lah :) 

Satu hari tuu aku terlepas ckp
' Eii dia mai dahhhh '
Sekali ada kwn aku ni ckp
' Ohhh *** gibbon ka? ' *gibbon=jebon

Haha terkejut beroo. Aku ingat aku sorg ja meluat kt dia, then kwn aku ni pun story mory lah psl diaa. Yet mmg byk org meluat dgn atitude dia, bkn kamikami ni ja, bff dia sekali. Aku pun terkejut laa. Adaa kaa pi kutuk boypren bff sndiri?  Jeles habaq laa jeles. Dh laa perasan lawa teruk, nk diaaa ja yg betul, yg perfect, pstu mcm bangga teruk dgn bf diaa, obses? Maybee. Tp setakat bf dia tuu takesaa laa wey, tadak sapa kesah pn. Buat mcm kpel dgn anak raja mana. Ohh pelis, kalau hensem nak mati tu takpa gak, sedarsedar lah wahai *** :) *bukan aku ja yg kata, kwnkwn aku sama nahh
So, kepada yg terasa aku pdn laa muka mung :D tak kisah apa yg hang buat tp jgn laa annoyed org sgt. Style tak puas hati org ada lebih, perfect pada dia ni payah laaaa kan kan? Jgn berlagak sgt la, kalau dh bff sendiri pun dia kutuk, muahh muahhh utk dia :) mmg aku admit  laaa muka dia pn bole tahan, lawo laa jugak tp jgn laa perasan jd perfect sgt. Tau tak puas hati dekat org ja, jeles ckp laa jeles. Jgn nk kutuk segala. Jadi buruk laaa beroo. Lps ni confirm2 dia pi citaa punya kt kwnkwn dia buad mcm dia tu suci baekk org len suma jahadd haha. Tgk, aku kutuk2 pun ada puji gak. Hang cena?

*selesai bergosip :D
Birthday aku haritu, thanks to andaanda yg bg present :) sayang anda. Ingat nk snap letak dlm belog present2 tuu takot org kata budget lak :D Tak byk pun org bg, tp aku ttp bersyukur okay dh diam.





Older Post | Newer Post

Hello don't forget to leave your footprints on my tagboard below ❤

TYPO QUEEN, do like and follow me.



Wish List
Study abroad
Korea
BTS Concert
Meet BTS
BTS in Korea
Experienced 4 seasons
Paris

1 Online Users


Story About Addiction Bumblebee






This template was created by FaqihahHusni.
Doodle by Honey Pies
Best view in Google Chrome