//tentenot?
:]
Tuesday, June 21, 2011 @ 12:29 AM | 0 Comments

Hey. Lama tak update kan? Cehh budget org nk baca sgt belog aku but, nevermind. Anyway, aku dekat Sabah ni && aku tahu you all suma tak excited pun sbb aku tak tulis mcm ni: ‘Anyway, aku dekat NYC ni && aku tahu you all suma tak excited sbb aku tak tulis blah blah blah blah .. k skip, but seriously, aku EXCITED :S

F-L-I-G-H-T
K, selama aku hidup aku tak pernah naik benda tu smpai 2 jam lebih.  Paling lama pun sejam lebihlebih sikit kott, tah :D yelahh mak bapak aku tak kayo mcm you all bwk bercuti sanasini Europe, Japan segalaa boleh merasa naik benda alah tu smpai 5-6-7 jam. Kan? Tp serious, tak best lgsung except boleh mkn nasik ayam + sate + peramugara hensem boleh diusha lama sikit.

T-O-U-R
Mcm yg selalu selalu, kalau jalan aku satu family prefer jalan sendiri. Means bukan jalan sendiri mcm jalan kaki sendiri2 tuu. Takk sebenarnya maksud aku mcm takda nk ikut rombongan group, takda guide sbb bapak aku dh guide :D haha tu satu hal, satu hal lagi, jalan sendiri sambil ramai2 argue masa tgk peta, sampai berhenti kereta tepi jalan tu adalah moment yg paling best sebenarnya, cuba try test ^^

J-O-U-R-N-E-Y
Kalau you all follower setia belog aku yg tak seberapa ni. Dulu aku pernah post psl bertapa hatberoken nyaa aku. Alahhh yg aku budget English tu lahh tp ayat pun tunggang terbalik. Tp kesah pulak? Haha x) now apa yg aku rasa masa time tu jadi balik :’) since birthday aku, mmg aku tak hepi. Yet, kalau hepi pun sekejap saja. Tp nk buat mcm mna SERVE ME RIGHT! Vacation with tears.

R-E-S-U-L-T
Teruk gila babi. Tqvm.

H-E-A-R-T-S-A-Y
I'm going to smile and make you think I'm happy, I'm going to laugh, so you don't see me cry, I'm going to let you go in style, and even if it kills me - I'm going to smile. I wonder, when you look into my eyes and watch my heart shatter, does it break your heart too, even crack it a little bit? I miss you a little, I guess you could say, a little too much, a little too often, and a little more each day. I hate that I have to be the one who remembers every little detail while you can't seem to remember me at all. Nothing hurts more than realizing you meant everything to me, but I meant nothing to you. But, know what, some people think that it's holding on that makes one strong; sometimes it's letting go. Right?

That's all. Goodnight people <3


Older Post | Newer Post

Hello don't forget to leave your footprints on my tagboard below ❤

TYPO QUEEN, do like and follow me.



Wish List
Study abroad
Korea
BTS Concert
Meet BTS
BTS in Korea
Experienced 4 seasons
Paris

1 Online Users


Story About Addiction Bumblebee






This template was created by FaqihahHusni.
Doodle by Honey Pies
Best view in Google Chrome