//tentenot?
Monday, May 23, 2011 @ 7:42 PM | 0 Comments

HELLO :)
Okay. Memula sekali aku nk cakap sorry sbb pulun tiaptiap hari aku ada post ^^
*****
Tadi, masa exam agamaa aku siap awal. Haha tak bermakna aku pandai okay? Jawapan main goreng2 ja -.- kdiam.
Dlm soalan agama P1 tadi adaa lah soalan psal kahwin2. Hee *tiada unsur gatal nahh pelis faham 
Okay sambung, semalam pun aku ada study psal kahwin jugak hee kebetulan masa exam tadi byk gilaaaa masa terluang yang boleh aku jadikan masa tidur. Tapi, serious cakap laa aku tak selesa nak tidur dalam keadaan mcm tu. Lenguh badan wehh sapa yg duduk belakang2 aku mesti perasan tiap kali aku 'tidur' ada jaa aku gerak sini, gerak sanaa -.- 
Disebabkan faktor tersebut, mulaa lah aku berangan sorg sorg. Haha malu lah berangan, daydreaming laa, buleh? :D

mulamula aku nk study hard + smart :)

nk bg dpt result bgus SPM nnt *bhasa cina tu ignore saja

nak bg abah dgn mama hepi ^^

so bule further study kt luar negaraaa *syiokk :D

balik Malaysia bule dpt kerjaa bguih, ewah :P

thenn marry him  

have my own happy family TEHEEEE

&& tinggal dlm rumah macamnii  :)


thenn masa jawab agama P1 pun tamat, so masa keberanganan aku pun dh habehh ^^
tapi mcm mana nk dapat semua ni if aku malas nk belajar? asyik duduk depan lappy ni jaaa *acehh suma salah lappy hee xD 
*****

tadi, aku buat mama terguris hati dengan aku. hmm sorry mama. ILOVEU tahu :') nk study rajinrajin so nnt bule tlg mama. Doakan kakak okay. 
doakan aku berjaya dlm hidup :)
InsyaAllah , AMIN :)


Older Post | Newer Post

Hello don't forget to leave your footprints on my tagboard below ❤

TYPO QUEEN, do like and follow me.



Wish List
Study abroad
Korea
BTS Concert
Meet BTS
BTS in Korea
Experienced 4 seasons
Paris

1 Online Users


Story About Addiction Bumblebee






This template was created by FaqihahHusni.
Doodle by Honey Pies
Best view in Google Chrome