//tentenot?
hey geng :]
Friday, April 8, 2011 @ 1:43 PM | 0 Comments

hey geng . haha againnn hey geng :] phm dak aku ckp hey geng ? yg tak geng dok sblah kiri yg geng dok sblah kanan haha okay aku merepek ^^ hahaha tanak gelak ? wey aku buad lawak you all tak gelak pulak -.- tapa biar aku sorg je gelak hahaha dh shadapp gila*
*****
actually aku tatau nk post apa ni , adudu nk citaa apaaa ni ?
mna ideaaaaaaaaaa ?
mna ideaaaaaaaaaa ?
mna ideaaaaaaaaaa ?

okay laaa ckp psl Justin Bieber :) gedik time*
sebenarnya aku teringin gila vavi nk jumpa mamat salleh ni taktau knapa -.- hari tu aku tgk behind the scene Never Say Never tu dia tkda laaa hensem sgt kan haha okay okay aku tipu . Dia mmg hensemmmmm awww . Suka gila . If org tnyaa who's my dream guy ? of cos aku jwb hanggg Justin oyy . Haha tak bgga kaa aku ckp hang dream guy aku ? HAHA*  aku teringin nk pegi concert tu :') tp apakan daya , dga cita ticket sold out . Aku pernah bgtau mama aku , dia mcm sokong je , mcm nk support je kan sbb dia pn mcm nk tmpang sekaki -.- tkpa takesa sbb duet pn mmg aku nk tumpang duet mama aku tu sooooo sokay lah kan fair lah kan haha . actually mama aku pn peminat Justin jugak . Dia ckp if aku dpt Justin , cucu dia esok dia nk bela , nk bwk merata HAHHA pediaa la mama aku nh kan ? hahaa sorry lah mama aku ni mmg pemikiran dia gila gila jugak thats why aku syg dia && anggap dia kwn baik aku . Serious semua secrets aku lebih selamat dgn dia even sometimes dia akan cerita dekat abah :] well aku phm laa kn suami isteri should be no secrets cey pedia . HAHA skipskip :] okay now aku dh skip , so taktau dh nk ceta apa . You all request laa nk aku ceta psl apa , request dkt chatbox sblah kanan tu ke , dkt fb ke , mna mna pn bole . Cewah buad mcm blog aku nh femes sgt laa kan mcm org batak sgt nk baca kan ? ooppss stg ckp aku budget hot pulakk wadafaq -.- kesah pulakk dh laaa sakit jari chiow

p/s : memandang kan sekarang nie org semua tgh demam Justin Bieber mcm aku skrg nh* aku tukar laaa blog aku special for BIEBEBBERRR . HAHA sumpaa ILOVEYOU Justinnnnn <3



Older Post | Newer Post

Hello don't forget to leave your footprints on my tagboard below ❤

TYPO QUEEN, do like and follow me.



Wish List
Study abroad
Korea
BTS Concert
Meet BTS
BTS in Korea
Experienced 4 seasons
Paris

1 Online Users


Story About Addiction Bumblebee






This template was created by FaqihahHusni.
Doodle by Honey Pies
Best view in Google Chrome