//tentenot?
terima kasih , CINTA ♥
Sunday, November 21, 2010 @ 11:10 AM | 0 Comments

dear mohd hafizi :)

      iloveyou so much tahu ? syg gila2 . awk buad sayaa lupa ex2 yg dlu . haha , which mean , dh ta enat dh kenangan dolu2 ^^ sayaa ingat awk je skrang , awk terlalu baik dgn saya . awk layan je perangai saya , sabar je an ? saya tahu , mmg saya perangai pelik ckit . HAHA , tade spe bule fhm saya , tp awk ; sabar sgt dgn saya . saya terharu sgt tau . byk kali sayaa ngis selama kita couple , sdeh , terharu , hepi , sume ad ^^ tp lately , byk nges sbb terlalu terharu . sayaa mmg rasa serba salah sgt . slama nie saya yg ta fhm awk . saya selalu pertikai kan psl kita an . sllu je cari psal . sayaa tahu . saya mntak maaf sgt2 okay :) mmg saya mngaku , saya byk buad awk sakit hati , kn kn ? saya tahu . tp bile saya tnya awk , awk ta mrh ke ? ta sakit hati ke ? awk still akan jwb , tape , takesa , ILYSDM . huhu , saya terharu sgt . mmg awk sakit hati sbnarnya kn ? awk pn ad hati gn perasaan . saya mnx maaf okay :'( slama kita couple pn , kita jarang meet . bule kiraa lah bpe kali kita meet kn ? :( suma sbb saya , bilaa awk free , saya pulak ta free . smpai awk sggup dtg kt saya , smata2 nk meet . even skejap je an . ta puas tahu . enat lg baru2 nie kita meet , awk asyik na tgk je muka saya . haha , malu tahu ? :P saya bkn biasa sgt org tgk lama2 . malu , haha . lpas awk bg present tu , sayaa letak dlm bilik . trharu sgt na bukak . haha , dgn ad card lg ^^ pstu wrapping pper pn tules baby je penuh . haha , ap lah awk nie :P terima kasih tau sbb bg snow ball tu , everytime saya rndu awk , sayaa pusing2 bntot dea , haha , bg kuar music :P comel sgt :P saya tade bnda na bg kt awk , ta smpat na beli , tp sayaa bg gak an bnda tu . awk smpan okay ? dh dkat sthn dh saya smpan ^^ and and surat cinta tu . HAHA . simpan tau ! tulisan buruk , awk ckp cntek , nk bg sdap hati saya la tuh . awk mmg slalu mcm tu . haha . ap pn , thx for everything . your love , saya sgt meghargainya :) smpai skrg pn saya still lg cari psal dgn awk kn , sllu ta reply mcj awk , even dh berlambak2 msuk inbox . pelik kn perangai saya ? tp awk sabar je . sbb tu saya sayang awk . saya rasa kalo laki lain , sah2 dh lari ^^ ta tahan dgn saya . tp awk tak , awk still sabar dgn saya , baru saya sedar , saya mmg beruntung lah dpt awk . ta bole byg satu hari nnt , ad girl lain yg rmpas awk dari saya , hmm :( saya tak tahu lah .saya akan jeles seumo hidup tahu ! ptt lah ex awk dlu pn sayang awk lagi , sbb awk baik sgt . saya tahu tu :) tp saya takesa . jnji awk sayang saya , kn ? and saya ingt awk ckp , awk na belajar sgguh2 , nnt dpt keje bgus , na kwen dgn saya ^^ haha . tp blajar dulu sgguh2 tahu , sayaa pn na belajar jugak dlu , nnt dh dpt keje elok , sbb stakat nie awk je yg fhm dgn kerenah saya . HAHA . tp saya pelik jgak , why awk suka saya ? byk lg girl2 lain yg lawa2 kt lua tu , tmbah2 nnt awk na pndah g penang , saya bkn lawa pn . ta sesuai pn dgn awk . saya tahu , tp awk jwb , dh takdir awk nk suka saya . HAHA , okay2 , FINE ^^ ape2 pn saya sayang awk sgt2 tau ! enat jnji kita tau , hehe . saya tahu , kalo tade jdoh nk buad mcm mne , andai awk g sane nnt awk dpt pmpuan yg lg baik pde sayaa , cntek pda saya ( tu sememangnye ^^ ) and perangai ta pelik mcm saya , awk bgtahu je saya terus terang okay ? saya tanak , awk dh ta syg saya , tp awk rasa bsalah nk tggalkn saya . saya tanak awk rasa mcm tu :) life must go on . awk ta semestinya kne stick dgn saya . tp enat okay pesan saya , ape2 pn trus trang je :) mybe mula2 tu mmg lah susah nk time an , tp lma2 mybe saya bule time jugak . acehh , merepek smpai New York pulak :P tp betullah ckp saya tu kan ? 

well , byk sgt saya merapuu kt atas tu , act byk lg yg saya nk gtau awk :) tp ckup lah awk tahu saya bhagia sgt dgn awk tau , awk sllu buad saya happy :) awk sabar dgn perangai saya bilaa saya badmood , ta layan awk , awk sabar je , sayaa mmg mcm nie . suka hati saya je , ta pk org lain dh ^^ haha . maybe sbb kt uma saya mnja sgt kud , suma ikut ckp saya , HOHO . saya ta tahu mcm mne lg na ckp , bertapa saya sayangkan awk :) saya akan rndu awk tahu dan saya mmg rindu awk . awk nk pndah kn ? tp awk still balik cni jgak , mcm awk ckp tu , nk jumpa saya :) awk jgn rsau lah , saya kt cni ta gatal punya :) saya nk gatal2 dgn awk je . ahah * gedik suda :P


*stakat nie je lh update blog saya :P dh ta larat dh tules , kalo pkai pen kilometriko pn ta ckup ink , HAHA . 


saya sayang awk sgt2 , 
Fatin Nurul Aqila :)


snow ball :) 
*berat doe =='

iloveyou too :)
HAHA . lawa dak tulisan dea ? :D



Labels:



Older Post | Newer Post

Hello don't forget to leave your footprints on my tagboard below ❤

TYPO QUEEN, do like and follow me.



Wish List
Study abroad
Korea
BTS Concert
Meet BTS
BTS in Korea
Experienced 4 seasons
Paris

1 Online Users


Story About Addiction Bumblebee






This template was created by FaqihahHusni.
Doodle by Honey Pies
Best view in Google Chrome