//tentenot?
sooo damn boredd =='
Wednesday, October 13, 2010 @ 4:29 PM | 0 Comments


hmm . today was so boredd ==' nothing to do . nothing to eat , nothing to do anything , waaaa ): thank godd ad b.band . huu , if tkde , myb i dh jdik gilakk >< hm today , today , today . i do nothing , like i said beforee , haha . * why do i kept writing that ? haha . hm ( humming againn )

i teringt at someone , that i used to usha2 dea at scula . HAHA . fyi , i dgn fren i sorg tuu , ta pyah laa mntion name deaa , mmg suke ushaa org , ta kira laa , form bpe , sume kitorg usha . HAHA . gedik ryte ? bkn ap , bla dh boring2 , nk study pongg mls , we'll start gossiping about ppl around . hee , especially , org2 yg kita usha . salah sorg nyee , kitorg ushaa sorg mamat nh ; he's quiet good looking , but dorg ckp , dea nh stlye *er**an *e*s** ckett . haha , tuu yg lagik kitorg nk ushaa :P:P byk yg kita perasan pcl mamat nh yg perasan yg dea tlah diushaa oleh kitorg , tp an , nie old story lahh , hope he can forget about what happened ( if deaa tawu lahh kn :P ) and byk lgi laa , ap nk jdi kn ? gedikgedik (!) haha . 

and and , 2 hari lpas , my fren nie , text i , ckp org yg dea YM-ing which is our senior at scula  said that he likes her (!) omg , i pn tumpang gumbira lahh . haha . ta sgke an . after cuti , dorg nk meet at scula , then nk date at luaaa , wahwah . hope you'll be happy wif him okay ;) boy tuu pn comei , lps nie , ang msok geng depa laa nohh , HAHA . no matter what , ak sokong angg drik blakang . ngeee . hepi ble tgk org hepi . hm , i ? am i happy ? maybee , i dgn  ♥ i jrangg meet . idk why ==' susaaa nk jumpaa cbb parents i were too straight , so mcm susaa nk meet . imy lah ): huhu .  k lah , mls daa nk tules :P:P bye !


Older Post | Newer Post

Assalammualaikum and hello. Welcome to my blog.

TYPO QUEEN, do like and follow me.

p/s: don't forget to leave your footprints on my tagboard :*


Wish List
Study abroad
Korea
BTS Concert
Meet BTS
BTS in Korea
Experienced 4 seasons

1 Online Users


Story About Addiction Bumblebee






This template was created by FaqihahHusni.
Doodle by Honey Pies
Best view in Google Chrome