//tentenot?
im so paidd :P
Saturday, October 23, 2010 @ 2:19 PM | 0 Comments

haha . title diatas tkde kna mngenaa dgn ap yg i nk tules kodd , sajaa buad terok   -__-
hm , btw , i'll be taking examination for bpe weeks pn idk =='
mybe for two weeks , so mybee would be jarangg onl
i'll miss you ; facebook , youtube , mp3 , ym , myspace , and of cos youu la BLOGGER :)
my internet frens ; my fans * erk ? HAHA

tkde apapa persediaan , just my fresh brain , HAHA , my body , my face , hands , legs and others =='
and and , stationary . HAHA wtf ?

well , hope i will achieve ;
 biology : A+
physics : A+
chemistry : A+
english for science and technology : A+
additional math : A+
math : A+
sejarah : A+
bahasa melayu : A+
pendidikan agama islam : A+
bahasa inggeris : A+

tapi , its all nonsense ! haha . ini target i ;

biology : C+
physics : C+
chemistry : C+
english for science and technology : A
additional math : A-
math : A
sejarah : A-
bahasa melayu : A-
pendidikan agama islam : A
bahasa inggeris : A

gheeee , harap harapp , bule dpt result mcm gitu :)
aminn :)

ps : tbe2 teringat someone , yg i mnat gile2 sgt at scula * shhhh .. haha . goodluck for your SPM okay :)
 to bie : haha , ILYSM <3
 mama + abah : if dapat elokk , i wanna new gadget :P:P can i ? haha
 friends yg bakal g ST1 : goodbye , i'll miss ya'll
 friends yg stay : nk wadd cena , dok klas mna pn tapaa , jnji berusahaa for SPM , 10A's . chaiyok !
friends yg akan dtg st2 : welcome to our family :)
 mybe i yg akan tinggal kn ST2 : huu , its too hard ! ouh , shit ! -_____-
we'll see , hmmm ..





Older Post | Newer Post

Assalammualaikum and hello. Welcome to my blog.

TYPO QUEEN, do like and follow me.

p/s: don't forget to leave your footprints on my tagboard :*


Wish List
Study abroad
Korea
BTS Concert
Meet BTS
BTS in Korea
Experienced 4 seasons

1 Online Users


Story About Addiction Bumblebee






This template was created by FaqihahHusni.
Doodle by Honey Pies
Best view in Google Chrome